Sponsor Reklam

Tuzlu Kek Nasıl Yapılır ? Peynirli Kek Tarifi

Sponsor Reklamlar
Haber 03:02 | 0 yorum

Haber Merhaba ; dün buzdolabı temizliğine girdim ve daha önceden kalmış peynir ve zeytinler için böyle bir tarif uygulayarak hem eski peynir ve zeytinleri değerlendirmiş oldum hemde çok güzel bir kahvaltılık ve beş çayı alternatifi geliştirmiş oldum , size de tavsiye ederim ben çok beğendim, bu kek tarifine benzer daha öncede kahvaltıya uygun tuzlu kek tarifim olan patatesli kek de çok güzeldi artık seçin beğenin hangisi hoşunuza giderse değerlendirin derim..
gelelim peynirli kek tarifine


kahvaltılık kek tarifi
Tuzlu Kek Malzemeleri ;
Peynirli Tuzlu Kek Malzemeleri

    2 adet yumurta
    1 su bardağı rende beyaz peynir (yarım su bardağı da olabilir)
    1 avuç kıyılmış maydanoz
    1 avuç kıyılmış dereotu
    1 adet doğranmış yeşil soğan
    1 su bardağı sıvı yağ (Fındık yağı kullandım)
    doğranmış yeşil zeytin
    doğranmış siyah zeytin
    tuz , kırmızı pul biber
    2,5 su bardağı mısır unu
    1 su bardağı beyaz un
    2 paket kabartma tozu
    1.5 vaya 2 su bardağı süt
    Üzerine çörek otu haşhaş tohumu , susam serpebilirsiniz
Güncel bilgiler ve güncel haberler ile iglili bir blog, spor, müzik, tv ve dahası

sezinhaber.blogspot.com:

0 yorum